فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

دیوار کاهگلی مارپیچ...


شب غم تو نیز بگذرد ولی

درین میان دلی ز دست می رود...


"هوشنگ ابتهاج"


 بی خواب بودم دیشب؛ هیراد هم نشانه های سرماخوردگی داشت؛ صبح رو به راه نبودم.

 خدا را شکر که این چند هکتار زمین کشاورزی پشت مدرسه هست تا من هر بار که دلم می گیرد، پنجره را باز کنم تا باد به صورتم بخورد.

 آن دورترها، ساختمان های بتنی و آسفالت و ماشین ها، انگار در کمین این چند هکتار سبزی اند تا به محض آن که دیوار کاهگلی مارپیچش فروریخت، امانش را ببرند و آن را هم شبیه خودشان کنند.

 خدا کند حداقل تا من در این مدرسه هستم، دیوار کاهگلی مارپیچ مقاومت کند.


بشنوید؛ قطعه ی "کوچه سار شب" ازاستاد شجریان، با آهنگسازی زنده یاد محمدرضالطفی و شعر هوشنگ ابتهاج

http://s9.picofile.com/file/8320864342/

%D8%B3%D8%B1%D8%A7%DB%8C_%D8%A8%DB%8C

_%DA%A9%D8%B3%DB%8C_%D8%B4%D8

%AC%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86.mp3.html