فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

نوروز منی تو...


نوروز منی تو

با جان نو خریده به دیدارت می دوم

شکوفه های توام من

به شور میوه شدن 

در هوای تو پر می کشم.


"شمس لنگرودی"


  در آخرین ساعات سال نود و پنج. برای همه ی دوستان جان آرزوی سلامتی و شادکامی  دارم.

  امیدوارم سال پیش رو برایتان پر از لحظات دلپذیر باشد.

نظرات 5 + ارسال نظر
یوسف شنبه 5 فروردین 1396 ساعت 23:15

سلام...
من به نوبه خودم سالی* خالی ازغم وغصه و کینه و دشمنی * اول برای خودم و بعد برای شما از خداوند متعال آرزومندم ......ایشالا همیشه شاد و سلامت باشید

درود یوسف جان!
خیلی ممنونم از تو.
سالی پر از سرخوشی و موفقیت برایت آرزومندم!
زنده باشی.

احسان جمعه 4 فروردین 1396 ساعت 18:37 http://cinemadust.blogfa.com/

آقا سلام، نوروز مبارک.
خانه ات سبز...
دلت شاد...
و سرت سلامت.
حالا ماچو بده بیاد

اسماعیل عزیز، خیلی از بابت تصادفی که داشتی ناراحت شدم، ولی خدارو شکر همگی سالم و سلامتید.
امیدوارم روبراه باشی و حالا حالاها مارو مهمون نوشته های عالی، عکسهای توپ و موزیکای باحالت بکنی.
مخلصم.

درود احسان عزیز!
چه کامنت انرژیکی!

محدثه بابایی پنج‌شنبه 3 فروردین 1396 ساعت 18:41 http://www.sedayepayebaran.blogsky.com

سالی سبز و سرشار از شادی برایتان آرزومندم

خیلی ممنونم از شما!
من هم برایتان سرور و شادمانی و پیروزی آرزو مندم.
شاد باشید!

آبانا چهارشنبه 2 فروردین 1396 ساعت 15:08 http://abanac.mihanblog.com

سال نو مبارک..

درود و سپاس

رامین سه‌شنبه 1 فروردین 1396 ساعت 13:57

باسلام,
سال نو برهمه مبارک,ان شاالله سال شادی وسلامتی باشه...

درود و سپاس رامین جان!
برای شما هم.
شاد و سرزنده باشید. سپاس که می خوانید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد