فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

برای آن زمستان ها که گذشت...


کاش ما آن دو پرستو بودیم  

که همه عمر سفر می‌کردیم  

از بهاری به بهار دیگر 

 

"فروغ فرخ زاد"


 سال نو شد و دلتنگی ها به جاست!

منزل پدر هستیم با برادرها، همه؛ فقط ایرج نیست و سر کار است. بهش زنگ زدم؛ چه قدر صدایش خسته بود...

بعد از ظهر هیراد می گفت:"چرا عید نمی آد بابا؟!"

سال سختی بود سال ۹۶؛ پر فراز و نشیب. امیدوارم سال پیش رو، سال خوبی باشد.

 برای همه ی دوستان و همراهان عزیز، سالی پر از شادی و موفقیت آرزومندم.

دلتان گرم و لب هاتان خندان!


پ.ن:

عنوان از "شاملو"

نظرات 2 + ارسال نظر
فریبا جمعه 3 فروردین 1397 ساعت 13:26

سلام .به تمام نوشدنها خوش آمد می گوییم امید دلهامون به عشق مزین و به مهر معطر شوند در سال نو

درود بر شما!
شاد ترین لحظه ها نصیبتون بشه در سال نو؛ تنی سلامت و دلی خوش!
سپاس از حضورتون.

دل آرام چهارشنبه 1 فروردین 1397 ساعت 12:34 http://delaram.mihanblog.com

آقای بابایی گرانقدر

امید دارم سالی که شروع میکنید سال زیبا و پر خاطره ای باشد برای شما در کنار خانواده ای گرم و عزیزانتان..
سالی که توام است با تندرستی و سلامتی آمیخته در کامیابی و سربلندی . آمین

درود و سپاس از مهرتون!
من هم برای شما بهترین ها رو آرزومندم؛ دلی خوش و روزهایی بی دغدغه؛ همراه با شادکامی و موفقیت.
درگذشت پدر بزرگوارتون رو هم صمیمانه تسلیت می گم؛ لطفا من رو هم در غمتون شریک بدونین.
امیدوارم خداوند نگهدار خودتون و عزیزانتون باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد